Tere tulemast D-wear e-poodi.
Logi sisse või Registreeru kasutajaks

Müügitingimused

Veebipoe www.d-wear.ee (edaspidi D-wear e-pood) omanik on Helroz OÜ  (registrikood 14994263 ).

 

1.   Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1  Müügitingimused kehtivad D-wear e-poest kaupade ostmisel.

1.2  D-wear e-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde eurodes.

1.3  Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest juhul.

1.4  Kauba kättetoimetamise tasu ei sõltu ostja asukohast Eestis ning kättetoimetamise viisist.

1.5  Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

1.6  Teave kauba kohta on esitatud D-wear e-poes vahetult kauba juures.

 

2.   Tellimuse vormistamine

2.1  Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.

2.2  Toote lisamine ostukorvi ei kohusta seda toodet ostma.

2.3  Tellimuse vormistamiseks tuleb jälgida e-poe automaatseid juhiseid, täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.

2.4  Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus. Maksmisviisid, mida meie e-poes kasutada saab on järgmised Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay. Maksete vahendajaks on Maksekeskus AS.

2.4.1 Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

2.4.2 Helroz OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

2.4.3 Kui soovite tellimust tühistada peale tellimuse kinnitamist või peale makse sooritamist Maksekeskuse AS pangalingi saatke elektronkiri oma sooviga aadressile info@d-wear.ee.

2.5  Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest D-wear e-poe arvelduskontole.

2.6  Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

3.    Kohaletoimetamine

3.1  Kaupu saadetakse Eesti piires Itella SmartPosti, Omniva ja Dpd pakiautomaatide vahendusel.

3.2  Veenduge, et toote tarneaeg on teile sobiv. Erinevatel toodetel võib see olla erinev.

3.3  Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

3.4 Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti kuni 5 (viie) tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest ehk alates tasumisele kuuluva summa laekumisest D-wear e-poe arvelduskontole.

3.6  D-wear e-poes toodud kättetoimetamise hinnad kehtivad paki saatmisel Eestis asuvale aadressile või Eestis asuvasse pakiautomaati. Juhul, kui soovite saadetist välisriiki, võtke meiega kättetoimetamise tasu täpsustamiseks ühendust telefoni (+372 58554355) või meili teel.

 

4.    Taganemisõigus

4.1  Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

4.2  Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

4.3 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

4.4  Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, varustatud originaalsiltidega ning kasutamata.

4.5  Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on D-wear e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

4.6  Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis ühemõtteline kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@d-wear.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

4.7  Kauba tagastamine Itella SmartPosti, Omniva ja Dpd pakiautomaatide vahendusel on TASUTA!

4.8 Toote meile saatmiseks tuleb Itella SmartPosti sinises pakiautomaadis kasutada sama uksekoodi, millega Te toote pakiautomaadist kätte saite. Soovi korral saab paki tagastada ka valgest pakiautomaadist, sellisel juhul tuleb tagastus vormistada my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas paki triipkoodi alusel. Omniva pakiautomaadis aga tagastuskoodi, mis saadeti teile koos paki saabumise teatega. Dpd pakiautomaadis hetkel veel D-weari e-poe ja kliendi kokkuleppel.

4.9  Muid saatmisviise kasutades kannab kauba tagastamise kulud ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

4.10  Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

4.11  D-wear e-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

4.12  D-wear e-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

4.13  Kui ostja on sõnaselgelt valinud D-wear e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea D-wear e-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

4.14  D-wear e-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind D-wear e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

5.   Pretensiooni esitamise õigus

5.1  D-wear e-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.

5.2  Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on D-wear e-poe kohustus.

5.3 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul D-wear e-poe poole, saates e-kirja aadressile info@d-wear.ee.

5.4  D-wear e-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

5.5  Kui D-wear e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest D-wear e-pood vastutab, parandab või asendab D-wear e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab D-wear e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

5.6  D-wear e-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

6. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

6.1 D-wear e-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

6.2 D-wear e-pood edastab isikuandmeid (nimi, telefoninumber, e-posti aadress) veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et täita müügilepingust tulenevat kohustust kaup ostjale kohale toimetada.

6.3 D-wear e-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

6.4 Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

 

7. Vaidluste lahendamine

7.1 Kui ostjal on D-wear e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@d-wear.ee või helistage telefonil +372 58 55 43 55.

7.2 Kui ostja ja D-wear e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.

7.3 Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja D-wear e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

7.4 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.